ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Fish Tank ; Andrea Arnold
Sierżant Bilko ; Jonathan Lynn, Wojenny biznes; Joshua Seftel
Szmery w sercu; Louis Malle
Anioł w Krakowie; Artur Więcek, Zidane – portret z XXI wieku; Philippe Parreno, Douglas Gordon
Fanny i Aleksander; Ingmar Bergman
Podwójne życie Weroniki ; Krzysztof Kieślowski, Sztuka spadania; Tomasz Bagiński
Bajland; Henryk Dederko, Mucha; David Cronenberg
Przekręt; Guy Ritchie
Niezły bajzel; Blake Edwards, Akademia Wojskowa; Neal Israel
Boesman i Lena; John Berry
Niebo nad Luizjaną; Adam Arkin
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić muzyczną grę team building na podstawie teledysku do wybranego z następujących przebojów:
Janerka, Lech, Historia podwodna, Myslovitz, Myslovitz
Marillion, Brave, Massive Attack, Blue Lines, Verve, The, A Northern Soul
Dezerter, Underground Out Of Poland, Metallica, S&M, Sting, …Nothing Like The Sun
Pearl Jam, Vitalogy
ZADANIE NR 3: – Umiejętność poprawnego artykułowania naukowych instrukcji. Przygotować adekwatną dla typowego pacjenta zasadę stosowania jednej zponiższych tabletek:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne