Pracownikom firm bedących naszymi klientami, których nazwiska są poniżej niniejszym składamy wyrazy wdzięczności (i dodatkowo przesyłamy wymienione poniżej podarunki) za włożony wysiłek na wypełnienie naszej ankiety, który stworzyli nasi analitycy Korneliusz Kapica, Eustachy Paszkiewicz, Cezary Kowalski i Zugfryd Sztwiertnia w badaniu Małopolskie Malarskie Projekty Integracyjne i Team Building

  • Błażej Kałuziński, Syndyk, Ostrów Wielkopolski, wygrywa bilet na szkolenie „Komunikacja wewnętrzna – od przypadku do strategii” lub wyjazd team building a dodatkowo publikację „Ekspert Budowlany 5/2013”
  • Adolf Bachleda, Inspektor nadzoru bankowego, Osiek, dostaje od nas zaproszenie na panel moderowany „Zamykanie obsługi klienta. Domykanie klienta. podstawowe narzędzia zwiększenia skuteczności eksportu” lub szkolenie integracyjne a dodatkowo publikację „Lektury z opracowaniem – „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza”
  • Brajan Kotulski, Inżynier geotechnik, Ostróda, przyznajemy darmowy wstęp na warsztat zamknięty „Badanie predyspozycji zawodowych” lub spotkanie firmowe a także wydawnictwo „Rodzina w kryzysie”
  • Łukasz Sygietyński, Urzędnik podatkowy, Stargard Szczeciński, przesyłamy bezpłatny voucher na program e-learning „pracownik administracyjno-biurowy” lub zabawę i grę integracyjną oraz publikację „Deutsche Gotterkentnis w Republice Weimarskiej i w III Rzeszy”
  • Marian Chrzęstek, Urzędnik podatkowy, Ustronie Morskie, zapraszamy gratisowo na trening „przedstawiciel handlowy” lub jedną z naszych gier integracyjnych oraz wydawnictwo „Plany strategiczne”
  • Tobiasz Kalwasiński, Inżynier mechanizacji rolnictwa, Pomiechówek, wygrywa bilet na warsztat otwarty „Kontrola zarządcza i kierowanie ryzykiem” lub wybraną naszą grę szkoleniową oraz książkę „Restrukturyzacja samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej. Współczesne wyzwania, procedury i narzędzia”
  • Bożydar Kwak, Kartograf, Kisielice, przesyłamy bezpłatny voucher na kurs „zarządzanie przez cele (MBO – management by objectives) ” lub wybraną naszą grę szkoleniową a dodatkowo książkę „oceny marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem”