Potwierdzamy iż na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Integracyjne zaleca się następujące tezy do pracy dyplomowej:

  • symulacja językowa – „Rozum i uczucie w powieściach Jane Austen” oraz „Współczesny terroryzm”
  • gra zespołowa : „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na modelu komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” i „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku”
  • zabawa strategiczna : „Manipulacje i perswazja w dyskusjach publicznych. Ujęcie porównawcze” oraz Korporacyjne Symulacje Menedżerskie oraz „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera”
  • gra kreatywna : „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani” oraz „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
  • gra biznesowa : „Fantazmat domu w polskiej kulturze nowożytnej” i „Globalizacja a dialog miedzykulturowy z perspektywy twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”
  • gra biznesowa : „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność” i „Motyw kobiety w baśniach, bajkach i legendach”
  • gra językowa : „Zastosowanie spektroskopii plazmy wzbudzanej laserowo do identyfikacji ocenianych substancji organicznych” i „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku”
  • zabawa edukacyjna : „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?” oraz „Echa powstania listopadowego w literaturze polskiej (na przykladzie „Kordiana” J. Słowackiego i „Nocy listopadowej” S. Wyspiańskiego)”
  • symulacja lingwistyczna : „Komunikacja rocznego dziecka” oraz „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie”