Potwierdzamy że na kursie Trening Kreatywny i Gry Umiejętnościowe rekomenduje się następujące opracowania do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa strategiczna : „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na przykładzie „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)” oraz „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni”
  • gra decyzyjna : „Komunikacje w internecie. Wspołczesny obraz polskiej kultury popularnej” oraz „Projekt własnego gospodarstwa agroturystycznego w Wylągach”
  • gra zespołowa : „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla” oraz Dedykowane Symulacje Menedżerskie i „Język propagandy polskich radykalnych ugrupowań politycznych na stronach internetowych”
  • symulacja decyzyjna : „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” oraz „Media a świadomość społeczna polskich nastolatków”
  • symulacja kreatywna : „Posępne malowidło – wizja człowieka w Marii Antoniego Malczewskiego” i „Wizerunek kobiety w reklamie prasowej”
  • zabawa kreatywna – „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki” oraz „Człowiek w zglobalizowanym świacie mediów”
  • zabawa komunikacyjna : „Świat jest teatrem, aktorami ludzie czyli medialny ekshibiocjanizm jako spektlakt jednego aktora” i „Programowe wspomaganie procesu wytwarzania cienkowarstwowych struktur wielowarstwowych metodami rozpylania magnetronowego i laserowej ablacji”
  • gra kreatywna – „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni” i „Synteza metod detekcji synchronicznej promieniowania podczerwonego zmodulowanego mechanicznie”
  • zabawa komunikacyjna : „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei” oraz „Życie kulturalne pierwszych Słowian na Półwyspie Bałkańskim”