Potwierdzamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się tu przedstawione tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra słownikowa : „Nazwy ulic w Międzychodzie w aspekcie historycznym i kulturowym” oraz „Mistyka gór w katolicyźmie polskim”
  • gra biznesowa : „Formy uobecniania się antyku w internetowej encyklopedii Wikipedii” i „”Zwrotnik Raka” H. Millera – traktat filozoficzny czy pornografia?”
  • symulacja strategiczna – „Celtowie – nauczyciele Rzymian” i Grupowe Gry i „Marketing polityczny w XXI wieku”
  • zabawa kreatywna – „Igrzyska olimpijskie w czsach nazizmu. Berlin 1936” oraz „Polisemiotyczny wizerunek mężczyzny w internecie na danych źródłowych z anonsów towarzyskich”
  • gra komunikacyjna – „Sytuacja jezykowa mniejszości narodowych i etnicznych w Albanii, Na modelu Greków i Wolotów w okręgu Gjirokotry” i „Seks i erotyka w reklamie”
  • symulacja słownikowa : „Zjawisko janczerstwa na studium przypadku Mehmecka Sokdovicia” i „Obraz kobiety w polskim komiksie”
  • gra kreatywna : „Dobra kłótnia, czyli o negocjacji w rodzinie” oraz „Problem eutanazji w polskiej pracie po 1989 roku; The problem of euthanasia in polisch press after 1989”
  • zabawa zespołowa : „Polska i Europa w eseistyce Czesława Miłosza” i „Stroje i fryzury kobiet w okresie Cesatstwa Rzymskiego”
  • gra kreatywna – „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary”” oraz „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego”