Wszystkim niżej wymienionym gorąco dziękujemy (a ponadto przesyłamy wymienione poniżej upominki) za uwagę przeznaczoną na rozwiązanie testu badawczego, który analizowali nasi wykładowcy Bartosz Olechowski, Stefan Łazarczyk, Ziemowit Gawron i Joachim Gawleński podczas analizy p.t. Survivalowe Zabawy Team Building
Piotr Semik, Inspektor bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, Sidra, dostaje od nas zaproszenie na program e-learning „ Team-building – budowanie fundamentów zespołu” lub trening z pracy zespołowej oraz książkę „Jak napisać testament poradnik praktyczny”
Leokadiusz Gliwa, Rewident taboru kolejowego, Bestwina, zapraszamy gratisowo na program e-learning „zarządzanie przez cele” lub wyjazd integracyjny a ponadto wydawnictwo „Czytelnictwo i biblioteki na wsi – obraz współczesny i tendencje: materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, Poznań, 3-5 listopada 1996 r.”
Chrystian Kawka, Zaopatrzeniowiec, Lubań, zapraszamy gratisowo na warsztat zamknięty „Efektywne podejmowanie decyzji przez menadżera” lub szkolenie team building plus publikację „Zabawy logopedyczne na cztery pory roku”
Leszek Buczyński, Anastezjolog, Świedziebnia, wygrywa bilet na moduł coachingowy „Mapowanie strumienia wartości” lub szkolenie team building a także książkę „Human Movement, 13(3)”
Gerald Walasek, Dyżurny ruchu i stacji metra, Tuszyn, otrzymuje kupon na trening „Praca koordynatora oraz kierowanie projektem ” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie oraz publikację „Podstawy organizacji budowy”
Krystian Mąkosza, Ratownik wodny, Węgliniec, dostaje od nas zaproszenie na wykład „analiza i syntezarynku i strategie marketingowe – jakie są i jak wybrać tą skuteczną?” lub szkolenie team building a dodatkowo wydawnictwo „Neopogaństwo rosyjskie. Poszukiwanie tożsamości w postkomunistycznej Rosji”
Adam Dołęga, Fotograf poligraficzny, Koszalin, przesyłamy bezpłatny voucher na panel dyskusyjny „zarządzanie przez cele” lub trening z pracy zespołowej plus książkę „Nowa matura – język polski – czytanie ze zrozumieniem – poziom podstawowy”