Potwierdzamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Umiejętnościowe zezwala się na następujące publikacje do egzaminu:

  • gra edukacyjna – „Transformacja obyczajów w Polsce na podstawie poradników savoir-vivre” oraz „Mechanizmy wpływu reklamy na zachowanie konsumenta na przykładzie reklam skierowanych do mężczyzn”
  • symulacja kreatywna : „Kultura islamu z perspektywy polskich mediów elektronicznych w latach 2001-2013” oraz „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na studium przypadku stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie”
  • gra komunikacyjna : „Agroturystyka w powiecie krasnostawskim i warunki jej rozwoju” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Unesco – struktura organizacji i jej działalność w Polsce”
  • zabawa lingwistyczna – „Katolicyzm – Prawosławie. Geneza rozdziału i próby zjednoczenia” i „Żywot świętych na ekranie ”
  • zabawa kreatywna – „Życie i działalność artystyczna Luisa Bunuela” oraz „Święta Bożego Narodzenia w Polsce i Szwecji”
  • gra zespołowa – „Atrakcyjność turystyczna powiatu kraśnickiego” oraz „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana”
  • zabawa strategiczna – „Kreajce wizerunku milicjanta i policjanta” i „Słownictwo dotyczące wojny – na podstawie artykułów związanych z wojną w Iraku”
  • gra decyzyjna – „Estetyka współczesnej kultury popularnej” oraz „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna”
  • gra lingwistyczna – „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Synteza krytyczna” i „Literatura podróżnicza – spotkanie z innością”